13 septembrie 2023

ANUNȚ DE RELUARE LICITAȚIE VÂNZARE

Informaţii generale privind vânzatorul:
Primăria comunei Cornu,cu sediul în comuna Cornu, satCornu de Jos, nr.16 ,Judeţul Prahova, cod fiscal:2845680, cod poştal 107180, tel:0244367461, fax: 0244367402, e-mail: primariacornu@gmail.com, registratura@primariacornu.ro, persoane de contact: Nistorică Alina și Iancu Daniela.

2.Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica :
a) Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de vanzare : licitaţie publică;
Tipul contractului pentru care se solicită oferte: contract de vânzare a terenuluiintravilan fâneață ce aparține domeniului privat al Comunei Cornu, Județul Prahova, situat în Comuna Cornu, sat Cornu de Jos,punctul Aniniș, cu nr.cadastral vechi10739/nou 21091, în suprafaţă de 297 m.p.
Vanzarea se face conform art.363 din O.U.G.nr.57/2019 privind Codul Administrativ si Hotararii Consiliului Local nr.33/31.05.2022.

3.Informaţii privind documentaţia de atribuire:
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentaţia de atribuire se poate obţine de la Primăria comunei Cornu, sat Cornu de Jos, str.B-dul Eroilor, nr.16,Judeţul Prahova, cod poştal 107180, Compartimentul Achiziții Publice, tel: 0244367461, începand cu data apariţiei anunţului publicitar.
3.2.Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul vânzatorului de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Achiziții Publice , tel: 0244367461, începand cu data apariţiei anunţului publicitar.
3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul Administrativ: 150 lei se poate achita cu numerar la casieria Primariei comunei Cornu sau prin virmanet bancar. Se mai achită taxa de participare, în valoare de 100 lei și garanția de participare în valore de 5.138,00 lei fie prin numerar la casieria Primariei comunei Cornu sau prin virmanet bancar.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor :27.09.2023,orele 13,00

4.Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită pentru depunerea ofertelor :04.10.2023,ora 15:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Cornu, comuna Cornu, sat Cornu de Jos, Judeţul Prahova,nr.16 , Registratură.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta : 1 exemplar.

5. Data şi locul la care se va desfaşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 05.10.2023, ora 10.00, Primăria comunei Cornu, comuna Cornu, sat Cornu de Jos, nr.16, judetul Prahova.

6. Denumire, adresă, nr. telefon ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute:  Tribunalul Prahova – Secţia de Contencios Administrativ si Fiscal, str.Valeni , nr.44 , Ploiesti , cod postal:100031 , tel: 0244/ 544781 , fax: 0244/ 529107, E-mail: tr-ph-contencios@just.ro

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate: 07.09.2023.