29 martie 2024

Societate comercială din Câmpina angajează SPECIALIST ACHIZIȚII

Companie care activeaza in domeniul lucrarilor de iluminat si instalatii electrice, furnizare de materiale electrice cauta un coleg nou care sa faca parte din echipa noastra.


Cerințe de calificare:
  • Absolvent de studii superioare si experienta in domeniul electric constituie un avantaj;
  • Cunostinte in operare PC Microsoft office, Word, Outlook, Excel;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Abilitati de munca in echipa si de negociere;
  • Aptitudini bune de comunicare, organizare, planificare, respectarea termenelor;
Descrierea jobului
Atribuții principalele:
  • Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori/clienti;
  • Lansarea comenzilor pt diverse achizitii, in functie de nevoile existente;
  • Urmarirea expedierii comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii de produse din portofoliu: lansare comenzi, urmarire comenzi;
  • Verificare preturi, termene de livrare; analiza stocuri si consumuri, analiza liste de pret de achizitie,
  • Intocmirea de cereri de oferte si a diverse rapoarte conform cerintelor;
  • Organizarea si arhivarea documentele aferente activitatii desfasurate;
  • Colaborarea cu celelalte departamente ale companiei.
  • Reprezinta compania in relatiile cu furnizorii.
Beneficii:
  • Mediu de lucru profesionist si stabil;
  • Atmosfera bazata pe dezvoltare personala si profesionala;
  • Pachet salarial competitiv si motivant si benefici extrasalariale de sarbatori;
  • Telefon de serviciu.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV la adresa de e-mail: office@manro-lighting.ro sau direct la sediul din Campina, str. Grivitei nr. 81, judetul Prahova.

Candidații selectați vor fi contactați telefonic.