Companie care activeaza in domeniul lucrarilor de iluminat si instalatii electrice, furnizare de materiale electrice cauta un coleg nou care sa faca parte din echipa noastra.
Cerințe de calificare:
- Absolvent de studii superioare si experienta in domeniul electric constituie un avantaj;
- Cunostinte in operare PC Microsoft office, Word, Outlook, Excel;
- Cunoasterea limbii engleze;
- Abilitati de munca in echipa si de negociere;
- Aptitudini bune de comunicare, organizare, planificare, respectarea termenelor;
Descrierea jobului
Atribuții principalele:
- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori/clienti;
- Lansarea comenzilor pt diverse achizitii, in functie de nevoile existente;
- Urmarirea expedierii comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
- Gestioneaza relatia cu furnizorii de produse din portofoliu: lansare comenzi, urmarire comenzi;
- Verificare preturi, termene de livrare; analiza stocuri si consumuri, analiza liste de pret de achizitie,
- Intocmirea de cereri de oferte si a diverse rapoarte conform cerintelor;
- Organizarea si arhivarea documentele aferente activitatii desfasurate;
- Colaborarea cu celelalte departamente ale companiei.
- Reprezinta compania in relatiile cu furnizorii.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesionist si stabil;
- Atmosfera bazata pe dezvoltare personala si profesionala;
- Pachet salarial competitiv si motivant si benefici extrasalariale de sarbatori;
- Telefon de serviciu.
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV la adresa de e-mail: office@manro-lighting.ro sau direct la sediul din Campina, str. Grivitei nr. 81, judetul Prahova.
Candidații selectați vor fi contactați telefonic.